دوست دختر
عاشقانه ها
دل نوشته های من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلتنگ عشقم
celebrity
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس asheghaneha.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 3922
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
آرمان

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 23:3 :: نويسنده : آرمان

دوست دختر

اصطلاحی است که به یک همدم یا یک دوست مونث می‌گویند. این شخص ممکن است و می‌تواند با شریک خود در یک رابطه عاشقانه قرار داشته باشد و این نوعی تعامل خارج از زندگی زناشویی به شمار می‌آید.

عبارت دوست دختر کاربردهای گسترده و متفاوتی دارد به‌طوری‌که بحث و اختلاف نظر در این زمینه بسیار است. در جوامع غربی به دختری «دوست دختر» می‌گویند که با دوست صمیمی مذکر خود رابطه‌ای نزدیک دارد و این ارتباط اغلب با قرار گذاشتن، تلفن کردن و بیرون رفتن و مانند آن همراه است. برای پسران ترغیب یک دختر به منظور دوستی و قرار و مدار، مرحله مهمی در برهه جوانی و نوجوانی به‌حساب می‌آید.

هرچند عبارت «دوست دختر» بیشتر برای دختر یا زنی به کار برده می‌شود که در شرایط دوستی (با جنس مخالف) قرار دارد اما گاهی این اصطلاح در مورد یک دوست مونث معمولی که نسبت به دیگر دوستان رابطه نزدیک‌تری با شخص دیگر (مونث یا مذکر) دارد نیز به‌کار می‌رود.

______________________________________________________________________

دوست پسر

عنوانی است که به یک پسر یا مرد داده می‌شود و در تعریف دوست و همدمی است که با شخصی که متقابلاً رابطه دارد؛ ارتباطی عاشقانه و یا جنسی برقرار کرده‌است (نه به صورت خیلی بلند مدت). رفیق و کسی که با او دوست است دختر یا زنی است که با او رابطه به شرح فوق برقرار کرده‌است البته در مواردی ممکن است پسری، با شرح این نوع روابط دارای دوست پسر باشد.

عنواین شوهر، شریک زندگی و دیگر نسبت‌های نکاحی در این توصیف نمی‌گنجند. نسبت دوست پسر در بعضی فرهنگ‌ها به دوست یک مرد یا پسر که رابطه جنسی و عاشقانه ندارند نیز اطلاق شود.

«فرد مهم»، «شریک زندگی»، «همدم بدون دردسر» عناوینی است که به دو دوست اطلاق می‌شود که خارج از پیمان زناشویی با هم زندگی می‌کنند. به ویژه دو نفر که بدون عقد زناشویی، زندگی مشترک دارند و ممکن است دارای فرزند هم باشند که (به انگلیسی: cohabiting) گفته می‌شود. بسته به طرز فکر، فرهنگ، عادات و هدف، برای هر کس معنای دوست پسر متفاوت است. مثلا در قرن بیستم در کشور آمریکا، زن‌ها اغلب به دعوت آقایان نجیب‌زاده و شریف به منزل آنها دعوت می‌شدند. پسران مجرد هم به امید معاشقه از طرف خانم‌ها به خانه آنها سر می‌زدند.

________________________________________________________________

در گذشته دوستی (با جنس مخالف) و ارتباط ایشان خارج از ازدواج، چه بصورت عاشقانه و چه بصورت جنسی، نامشروع و خارج از مقررات بود؛ اما امروزه این رابطه عموماً پذیرفته شده و به دور از بار معنایی منفی است.

متأسفانه در ایران ما هنوز این نوع طرز تفکر وجود داره و فرهنگ یک رابطه دوستی بین دو جنس مخالف بین ما وجود نداره.

 



نظرات شما عزیزان:

amix.2
ساعت18:41---6 بهمن 1389
سلام آرمان جون. آخه چرا اينجا وب ساختي؟؟
متاسفانه بلاگفا نميزاره لينكت كنم


نادیا
ساعت11:58---6 بهمن 1389
خاک توسر ایران که همه چیزش برعکسه.البته تقصیر آدماشه که بی جنبه و بی فرهنگن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: